Sunday, February 13, 2011

kEna DeNdA kE??bUkaN la,Just PeRIsTiWa MaNiS jEr lA..

mase hari khamis hari tu,dah ade kawan aku yg pesan,dye ckap hari ahad 13.2.11 kena pkai bju sukan sume..tapi aku buat2 xdgr..ak paling xsuka kena stay kt padang buat aktiviti at least an hour..so,today aku dgan muke selamber ta pkai bju sukan,,smpai lam kelas sume kwn ckp,eh,umy asal ta pkai bju sukan?nanti kena marah wey..aku pom jwb,biar la...
then.kringgg!!!!kringg!!!
oOoO..mase PJ(PENDIDIKAN JASMANI) suda tibe..
aku pom buat muke selamber turun kat padang,ngee~~~
cg yg comel 2 pom pnggil ak..toink2 :)
umy,wkpe mek xpkai bju sukangg ning(LOGHAT TERENGGANU)??
aku pom buat2 batuk,hukk!!hukkk!!
saye xshat la cg..pening kpale la...
cg pom kate ohhh,xpe la lau mcm 2..
awk xde skit jantung kan?lau xde,awak jln kaki pusing satu trek nie..
makkk aiii,ak yg pkai bju kurung wrne putih,kain warne biru mude(BAJU SEKOLAH MENENGAH HARIAN) kena jln kat trek larian kt padang?
no hal,,ak suke jalan kaki..hahaha..
so ak dengan muke blurr je..jalan2 kt trek..
tapi bukan ak sorg tau yg kene jln kt trek tu,classmate ak pom ade..2 org,sekali ngan bdk kelas sebelah jd  3 org..termasuk aku jadi la 4 org..
tpi dieorang kene pusing trek twice..ak sekali jer...
hahahhahahahah
so,nice :)


*trek larian SMK PENGKALAN BERANGAN

p/s:story saye xbest mcm kamu punye pom :)

No comments:

Post a Comment